חדר אירוח ביבניאל

חדר אירוח ביבניאל יבניאל הוא ישוב שקט ומקסים אשר ממוקם דרומית לטבריה ובו ממתינים לכם חדרים מקסמים ונופש לבבי. השכרת חדר אירוח ביבניאל נועדה כמו לזוגות שמחפשים בקוצר רוח את הרגעי אושר הרומנטיים וכך גם למשפחות או למטיילים באזור המסוקרנים לישון במקום מהנה ומומלץ.

שף לאירוע

יבניאל היא מושבה מקסימה עם אווירה רגועה ובני אנוש נעימים, השכרת חדר אירוח ביבניאל תספק לכם הרבה נחת במחיר חסר תקדים. למה דווקא צימר ביבניאל בעת השכרת חדר אירוח ביבניאל תיהיה לכם האופציה לטייל באזור הקסום שמסביב למושבה ולבקר בכנרת. מכיוון שליבניאל מורשת והיסטוריה מעניינת של ההתיישבות הראשונה בישראל, תיהיה לכם האופציה לבקר באזור יבניאל במקומות היסטוריים מרתקים שיעשירו את חוויית הטיול שלכם. בסיום יום הטיולים תיהיה לכם האופציה להגיע אל חדר אירוח ביבניאל ולישון בנפך כפרית נינוחה הנוצרת בזכות האופי החקלאי של הישוב.

 

במידה והנכם מגיעים עם ילדים גדולים, יבניאל יציע לכם מבחר פעילויות מרתקות המתאימות למשפחות ואם תרצו תיהיה לכם האופציה גם לבקר בפרקי המים הידועים שעל שפת הכנרת. האווירה הייחודית של יבניאל החיים ביבניאל רגועים מאוד, המושבה השלווה טומנת בפנים את ההיסטוריה המפוארת של ראשית ההתיישבות היהודית בישראל והיא מושכת מבקרים שמעוניינים לחוות התנסות של חזרה בזמן, כי זאת התחושה שמספקת המושבה המיוחדת. השכרת חדר אירוח ביבניאל היא טיפוס של מסורת של משפחות ובני אנוש אשר מוקירים את ההיסטוריה הישראלית ומסוקרנים לחוות אותה מקרוב בעזרת ספיגת האווירה הייחודית בישוב.

 

השכרת חדר אירוח ביבניאל עבור שומרי שבת מכיוון שאחוז גבוה מתושבי יבניאל הם בני אנוש שומרים שבת, השכרת חדר אירוח ביבנאל מאוד תתאים לציבור הדתי. רוב החדרי נופש ביבניאל מאובזרים עם שעון שבת, פלטת בישול ושאר אביזרים הנחוצים לאירוח של הציבור הדתי. הקהילה המקומית תשמח לארח אתכם לתפילת שבת באחד מבתי הכנסת ובעלי החדר אירוח יספקו לכם את כל הנחוץ לשם שמירה על שבת המלכה.

צימרים לפי שעה במרכז דיסקרטיים

צימרים וחדרים לפי שעות ביבנאל
איזור: כנרת טבריה | בישוב : יבנאל - בכתובת : צמרת
מתחם צימרים
צבעים בגליל ביבנאל

מחיר:החל מ: 250 ₪

חדר אירוח ביבניאל

צימרים וחדרים לפי שעות ביבנאל
איזור: כנרת טבריה | בישוב : יבנאל - בכתובת : צמרת
מתחם צימרים
צבעים בגליל ביבנאל

מחיר:החל מ: 250 ₪